Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow DBoard|

//Cheyenne

Tak keruann niee =='
23.12.11 | 6:56 AM | 0 ChickyCherry
Assalammualaikum stalkers :)
Okayy , da malamm . Feztyme ak post smpy due skali . Ntah tetibe ak na post bnde niee . Act , ta pnting ponn . But , trlampauu rndu sngt kot :')
Awakk , tengokk niee ,,

Nmpak kann awak ? Ye , sy rinduu awk sngt sngt taww :') 
Haih , mcm dye bce jer post ak nieee  . Mengade lhaa ko Syahirah ==' Dye sibukk , so ta ya na gedik lhaa kcau dye . Haiyaa -,-
Where you used to be, there is a hole in the world, which I find myself constantly walking around in the daytime, and falling in at night.
Naqiu Norzah , I Miss Youu :')

Soryy , fou post jiwngg niee . ta pkse ponn ntuk bace ~
till then :)



Older Post | Newer Post
Ordinareyy Girl :)



Syerashah , Sixteeenn ♥
I know my TRUE storeyyy :')

Thankieeyouuu (!)



Template : Aina Hanani
Background : Sis Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer