Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow DBoard|

//Cheyenne

29.4.12 | 7:52 AM | 0 ChickyCherry
Assalammualaikum andd hye , 
First of all , soryyyyy fou post before niee . Stress giloss smpai habes trkeluar sume prkataan yg ta sepatutnyer . Terrible ? I know . Soryy again . Todayy full with stresss . Stress ngan hw , stress ngan fon , stress ngan parents , stress ngan boyfie , Stresss sume lahhh . Please, I'm feel alone . HAHA , lawak lah life ginie . Full of misteri kan ? I'm lifeless , soryy :') Kbai .
Na snyummm mcm niee , boley ?
Sory for those yg trkena carutan aku . Again , sorry :')




Older Post | Newer Post
Ordinareyy Girl :)



Syerashah , Sixteeenn ♥
I know my TRUE storeyyy :')

Thankieeyouuu (!)



Template : Aina Hanani
Background : Sis Una
Image : We ❤ it
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer